ZOBACZ DRUGĄ ODSŁONĘ "Po Toruniu"

7 września 2020

„Dziki Toruń” czyli „Po Toruniu 2”

 📂 28/2020 (362)

 

https://DZIKITORUN.blogspot.com/

Już od kilku miesięcy nosiłem się z zamiarem powiększenia bloga Po Toruniu o sekcję poświęconą miejskiej przyrodzie. Wstrzymywałem się jednak z ostateczną decyzją, ponieważ temat ten, nie do końca pasował do konwencji bloga. Po Toruniu to witryna poświęcona konkretnym miejscom, bardzo ograniczonym przestrzennie, a tu nagle co... miałbym wrzucać fotorelacje ze swoich „dzikich” spacerów? Niby można... wszystko można zrobić, ale... no, nie grało mi to i tyle. Dlatego zawiesiłem pomysł i postanowiłem przeczekać go, oczekując aż rozwiązanie samo wpadnie mi do głowy.

Tak oto powstał sequel bloga Po Toruniu, czyli Dziki Toruń. Ten nowy twór internetowy będzie się skupiał wyłącznie na toruńskiej przyrodzie, a jego głównym filarem będą zdjęcia. Myślę, że teksty też będą się pojawiać, ale przybiorą charakter raczej krótkich opisów/komentarzy, aniżeli pełnometrażowych artykułów (jak w przypadku niniejszego bloga). Między innymi dlatego nie chciałem, aby Dziki Toruń stał się kolejnym działem Po Toruniu.

No dobrze, to tyle tytułem wyjaśnienia i wstępu. Wszystkich zainteresowanych zapraszam na  https://dzikitorun.blogspot.com/.