poniedziałek, 7 listopada 2016

Toruń w jednym kadrze, odc. 6: Winnica we mgle

Winnica.
Ostatnio nie ma zbyt wielu okazji do spacerów z aparatem. Tegoroczna jesień pokazuje nam tylko jedno oblicze: ponure, apatyczne, kwaśne jak ocet siedmiu złodziei. Dlatego też, gdy choć na chwilę, zmienia się aura, trzeba łapać okazję. Taka okazja nadarzyła się w sobotni poranek na początku października, gdy mgła okryła Toruń, choć było dość pogodnie i ciepło.

Szósty odcinek serii „Toruń w jednym kadrze” znacząco różni się od poprzednich. Nie będzie tu architektury (z wyjątkiem mostu gen. Zawackiej), ani staromiejskich uliczek. Będzie za to toruńska przyroda w najlepszym wydaniu. A gdzie jest najpiękniej? Oczywiście na Winnicy. Przejdziemy przez winnicki las, następnie zejdziemy z wzgórza Buchta nad Wisłę i brzegiem dotrzemy do nowego mostu. Tam zawrócimy i dojdziemy do ul. Winnej, by z powrotem znaleźć się na skraj lasu od strony ul. Przy Skarpie.

7 komentarzy:

  1. O rany, jak pięknie! Ja ostatnio krążę wokół Winnicy ale tej trasy kompletnie nie mogę umiejscowić. Mam więc prośbę. Czy mógłbyś w wolnej chwili zaznaczyć szlak tego spaceru na mapie? Byłabym bardzo wdzięczna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mniej więcej tak to wygląda, wyszło niecałe 4 km: link

      Pozdrawiam :)

      Usuń
    2. Wysłałam prośbę o dostęp, bo inaczej Google nie chciały mnie przepuścić.

      Usuń
    3. Moje niedopatrzenie, nie zrobiłem mapy publicznej. Teraz powinno działać.

      Usuń
    4. Działa. Bardzo, bardzo dziękuję!

      Usuń
    5. Od czasu jak poprosiłam o mapę byłam na spacerze nie raz. Tą trasą i pobocznymi ścieżkami. Jest cudownie! Teraz dopiero bardzo dziękuję!

      Usuń
    6. O tak, to wyjątkowo urokliwa okolica i kryje wiele niespodzianek. Cieszę się, że trasa się podoba. :)

      Usuń